Marc Arnold

Mail Marc direct

Bedrijven echt verder helpen, daar gaat het om…

Mijn kennismaking met de media branche was in 2005 bij Kobalt. Destijds het grootste mediabureau van Nederland en snel leerde ik het vak kennen en maakt ik van dichtbij mee hoe de online adviezen op klanten als ABN Amro, Campina en Delta Lloyd gestalte kregen.
 Het duurde twee jaar voordat ik mijn eigen klantenpakket kreeg en in 2008 kreeg ik de kans om bij Mediaxplain het online team te gaan bouwen. Een kleiner bureau met een duidelijke visie op media en een eigen werkwijze. Heel anders dan het grotere Kobalt, veel meer gericht op aandacht voor de klant en service.

In mei 2011 ben ik met Marcel van Huis begonnen met Zoekhelden. In de basis was het idee; hulp bij media voor alle ondernemers en bedrijven, dus ook de start-ups en kleine ondernemingen. Zoekmachine marketing was in die tijd de eerste en direct ook de laatste stap voor onze klanten. Toen we halverwege 2012 besloten full-time te gaan per 1 januari 2013 waren de klanten met ons mee gegroeid en deden we naast zoekmachine advisering ook retargeting, online advertentie inkoop, maar ook offline advies en inkoop.

De visie van Zoekhelden was en is; de klanten echt verder helpen.  En hoewel wij een mediabureau zijn is niet media, maar het doel van de klant ons vertrekpunt. En alles op een open en eerlijke manier. De klanten waar wij voor werken moeten ook met Zoekhelden willen werken. Deze eerlijkheid en transparantie in ons verdienmodel zijn de basis van Zoekhelden. Wij verdienen niet op media inkoop of contractafspraken met mediapartners; onze uren zijn realistisch ingeschat en moeten onze kosten dekken.
 Deze manier van werken past bij mij als persoon en moet ook passen bij de bedrijven waarmee wij zaken doen.

Nog meer Zoekhelden…

Maak direct een afspraak

Wilt u de Zoekhelden op de koffie? Vul dan het formulier in en wij zorgen voor de gevulde koeken.

Mobile Analytics